دانشجوی پزشکی، شازده... ورودی 94

بخشی از سوگند نامه ی بقراط

من به آپولون، پزشک آسکلیپوس، هیژیا و پاناکیا سوگند یاد میکنم و تمام خدایان و الهه ها را گواه می گیریم که در حدود قدرت و بر حسب قضاوت خود مفاد این سوگند نامه و تعهد کتبی را اجرا نمایم.
من سوگند نامه و تعهد کتبی را اجرا نمایم. من سوکند یاد میکنم که شخصی را که به من حرفه پزشکی خواهد آموخت مانند والدین خود فرض کنم و در صورت که محتاج باشد درآمد خود را با وی تقسیم کنم و احتیاجات وی را مرتفع سازم.
پسرانش را مانند برادران خود بدانم و در صورتی که بخواهند به تحصیل پزشکی بپردازند بدون مزد یا قراردادی حرفه پزشکی را به آنها بیاموزم.
اصول دستورهای کلی، دروس شفاهی و تمام معلومات پزشکی را جز پسران خود، پسران استادم شاگردانی که طبق قانون پزشکی پذیرفته شده و سوگند یاد کرده اند به دیگری نیاموزم.
پرهیز غذایی را بر حسب توانایی و قضاوت خود به نفع ب یماران تجویز خواهم کرد نه برای ضرر و زیان آنها و به خواهش اشخاص به هیچ کس داروی کشنده نخواهم داد و مبتکر تلقین چنین فکری نخواهم بود.
همچنین وسیله سقط جنین در اختیار هیچ یک از زنان نخواهم گذاشت.
با پرهیزگاری و تقدس زندگی وحرفه خودر ا نجات خواهم داد.
بیماران سنگ دار را عمل نخواهنم کرد و این عمل را به اهل فن واگذار خواهم نمود.

نویسندگان

15

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

صبح چهارشنبه 25 شهریور ساعت 11 رسیدیم کرمان. تاکسی گرفتیم و رفتیم دانشگاه

آزاد. خیلی سخت بود، چون ساک و چمدان بزرگ داشتیم. باید اینارو با خودمون

می کشوندیم سالن ثبت نام که طبقه سوم ساختمون کتابخونه بود و آسانسور هم نداشت.

کارهای مربوط به ثبت نام و نظام وظیفه خیلی طول کشید و ساعت 3/5 دانشگاه تعطیل شد.

صبح 5شنبه رفتیم بقیه مراحل ثبت نام رو انجام دادیم و خودشون هم انتخاب واحد کردن و

کارت دانشجویی هم دادن و رفتیم قسمت سلف سرویس رو فعال کردیم.

عصر قرارداد خوابگاه نوشتیم و همه ی کارها تموم شد.

شهریه ثابت ترم اول 3/600/000 تومان و شهریه متغیر 1000/000 تومان شد.

دانشگاه آزاد توی هیچ شهری برای پسرا خوابگاه نداره اما خوابگاه های خودگردان

خصوصی هستن که تقریبأ تأیید شده ان و هزینه ای مشابه خوابگاه دانشگاه دارن.

شهریه خوابگاه برای یک ترم 530/000 تومان و 50/000 تومان پول پیش شد.

  شهریه پزشکی دانشگاه آزاد

  دانشگاه آزاد کرمان

خوابگاه

۹۴/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مامی

نظرات  (۴)

ممنون که هنوز هستید مامان دکتر شازده.
پاسخ:
عززززیزمی.
سلام ببخشید یه سوال هزینه تمامی رشته های خوب آزدا اینقدره ینی واسه دارو هم هزینش همین قدره؟
پاسخ:
سلام. پزشکی و دندان بیشتره.
میدونید واسه دارو چقدره؟
یا سایتی رو میشناسین که احتمال بدین توش نوشته شده باشه؟
پاسخ:
سلام. ببخش عزیزم من چند روزی اینجا بنودم.
سلام من ترم ۸پزشکی روتموم کردم میخوام برای انتقالی به کرمان اقدام کنم ازاددرس میخونم خواستم بپرسم میشه به دانشگاه شمااتتقالی گرفت؟
پاسخ:
سلام. با تأخیر. ببخشید میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی