دانشجوی پزشکی، شازده... ورودی 94

بخشی از سوگند نامه ی بقراط

من به آپولون، پزشک آسکلیپوس، هیژیا و پاناکیا سوگند یاد میکنم و تمام خدایان و الهه ها را گواه می گیریم که در حدود قدرت و بر حسب قضاوت خود مفاد این سوگند نامه و تعهد کتبی را اجرا نمایم.
من سوگند نامه و تعهد کتبی را اجرا نمایم. من سوکند یاد میکنم که شخصی را که به من حرفه پزشکی خواهد آموخت مانند والدین خود فرض کنم و در صورت که محتاج باشد درآمد خود را با وی تقسیم کنم و احتیاجات وی را مرتفع سازم.
پسرانش را مانند برادران خود بدانم و در صورتی که بخواهند به تحصیل پزشکی بپردازند بدون مزد یا قراردادی حرفه پزشکی را به آنها بیاموزم.
اصول دستورهای کلی، دروس شفاهی و تمام معلومات پزشکی را جز پسران خود، پسران استادم شاگردانی که طبق قانون پزشکی پذیرفته شده و سوگند یاد کرده اند به دیگری نیاموزم.
پرهیز غذایی را بر حسب توانایی و قضاوت خود به نفع ب یماران تجویز خواهم کرد نه برای ضرر و زیان آنها و به خواهش اشخاص به هیچ کس داروی کشنده نخواهم داد و مبتکر تلقین چنین فکری نخواهم بود.
همچنین وسیله سقط جنین در اختیار هیچ یک از زنان نخواهم گذاشت.
با پرهیزگاری و تقدس زندگی وحرفه خودر ا نجات خواهم داد.
بیماران سنگ دار را عمل نخواهنم کرد و این عمل را به اهل فن واگذار خواهم نمود.

نویسندگان

16

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مهر دانشگاه آزاد از امروز شروع شد.

من مشهد رو انتخاب کردم. خدا کنه شازده قبول بشه و انتقالی

برای مشهد بگیرم. اینجوری خیلی بهتره و مشکلاتمون تا حدودی کمتر می شه.

  دانشگاه آزاد

  انتخاب رشته

۹۴/۰۷/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مامی

نظرات  (۵)

اکثرا که شده مازاد خودگردان واقعا ناراحتم من پردیس نرفتم به خاطر هزینه.حالا شده مازاد خودگردان:( خیلی ناراحتیم
پاسخ:
چند شهر هم آزاد معمولی داره.
سلام.من میخواستم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم.ولی نمی دونم کدوم قسمت سایت باید برم.لطف می کنید منو راهنمایی کنید؟
پاسخ:
سلام، باید بری سایت دانشگاه آزاد azmoon.org و کارت ثبت نام بخری و بعد
انتخاب رشته کنی. موفق باشی.
سلام.ببخشید دوباره مزاحم شدم .تو سایت نوشته ,تکمیل ظرفیت مهر یعنی واسه ترم بهمن هم تکمیل ظرفیت وجود داره؟ اگه وجود داره حدودا چه موقعی اعلام می کنند؟ بابت راهنماییتون خیلی ممنون
پاسخ:
سلام، خواهش می کنم. احتمالأ دوباره تکمیل ظرفیت اعلام کنن. پارسال که اعلام کردن.نیمه اول بهمن. اما حساب کتاب دقیقی نداره. سعی می کنم اینجا بگم.
سلام خاله این روزا خیلی ب دعا احتیاج دارم.من مریضم و خیلی حالم بده 

پاسخ:
سلام، خدا نکنه. ایشالله خوب می شی. خدا خیلی بزرگه.
سلام مامی جان...نمیدونم من رو یادتونه یا نه من همونیم ک وبلاگ یاسان رو داشتم امسال کنکور دارم...
چقدر خوشحالم ک شازده قبول شد‌.......
خواهش میکنم واسه منم دعا کنید ک ب ارزوم برسم:)
با ارزوی بهترینها برای شما و شازده


پاسخ:
سلام
 بله که یادم هست ساره جان.
امیدوارم تو هم به آرزوت برسی و نتیجه کنکورت خوب بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی